• Obniżka

Warhammer 40.000: Core Book

9781804571781
Ocena 

Książka z zasadami do najnowszej edycji!

215,00 zł
185,00 zł Zniżka 30,00 zł

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

Opis

Nie ma czasu na pokój. Brak litości. Bez wytchnienia. Jest tylko wojna.

Galaktyka wije się w kolczugowej pięści wszechogarniającego konfliktu. Imperium Ludzkości balansuje na krawędzi zagłady, nękane ze wszystkich stron przez heretyckich watażków, wzywające demony czarownice i drapieżne obce imperia. W każdym systemie gwiezdnym i na każdej planecie toczą się zaciekłe bitwy, w których lojaliści, heretycy i kosmici rozdzierają rzeczywistość w walce o dominację. Każdego dnia płomienie wznoszą się wyżej.

To straszniejsza epoka niż kiedykolwiek wcześniej, a wśród gwiazd nie ma pokoju...

Książka

Ta 368-stronicowa książka w twardej oprawie jest niezbędnym podręcznikiem dla każdego fana Warhammera 40 000 — zawiera wszystko, co musisz wiedzieć, aby zbierać, budować, malować i bawić się miniaturami Cytadeli.

Rozpoczyna się przeglądem hobby Warhammera 40,000, obejmującym cztery obszary: zbieranie, budowanie, malowanie i granie, w tym opisy gry otwartej, dobieranej i narracyjnej.

Mroczne Imperium

W pierwszej z obszernych sekcji fabularnych książki możesz przeczytać wszystko o stanie galaktyki po tym, jak Cicatrix Maledictum – Wielka Szczelina – otworzyła się w całej galaktyce, dzieląc Imperium na dwie części. Ludzkość staje w obliczu największego wyzwania od ponad dziesięciu tysiącleci, gdy siły Chaosu szaleją w zataczającym się Imperium, a obcy watażkowie próbują wykorzystać nieopisane zniszczenia dokonane w królestwie Imperatora.

Gatefold zawiera również ozdobne przedstawienie planet i Układu Słonecznego, a także mapę całej galaktyki, z zaznaczeniem kluczowych stref wojennych, dzięki czemu można zobaczyć, gdzie obecnie znajdują się gorące punkty akcji. Dark Imperium kontynuuje, obejmując w skrócie wojskowe skrzydła Imperium, jego biurokratyczne instytucje, a nawet inne, bardziej tajne organizacje…

Czytając dalej, dowiesz się więcej o ciągłych zmianach granic Imperium i zyskasz wgląd w stosunek Imperialnego Kredo do nieludzi, psioników i, co najgorsze, mutantów i heretyków!

Na koniec Dark Imperium zawiera krótki przegląd czterech Mrocznych Bogów Chaosu – w tym ich nieśmiertelnych demonicznych legionów, pochlebczych wyznawców i przerażających śmiertelnych czempionów – jako nieustannego zagrożenia dla Imperium.

Saga Imperialis

Po zagłębieniu się w następną część historii, będziesz cieszyć się ogólnym przeglądem historii ludzkości, od jej początków, poprzez wczesne epoki Terry i technologii, epoki walk i ciemności, aż po do Ery Imperium w następstwie Herezji Horusa. W dalszym ciągu ujawnia wydarzenia z Ery Mrocznego Imperium i Nadchodzącej Burzy w czasie przed otwarciem Wielkiej Szczeliny – oraz z Ery Czarownic, która nastąpiła po Psychicznym Przebudzeniu. Wreszcie, kładzie podwaliny pod krucjatę Indomitus, po wizycie odrodzonego Prymarchy Roboute Guillimana z jego ojcem, Imperatorem, na Świętej Terrze.

Kontynuując, uzyskasz wgląd w postawę Imperium wobec Obcych – obejmującą Orków, Imperium Tau, Aeldari, Nekronów i pozagalaktycznych Tyranidów – Demona i Heretyka.

Na zakończenie tej części znajdują się cztery krótkie opowiadania, które w niewiarygodnych szczegółach ożywiają ponurą rzeczywistość Ery Indomitus.

Wojownicy Imperatora, Zagubieni i potępieni oraz Xenos Invaders

Sekcje te dotyczą każdej frakcji w grze Warhammer 40 000 i pozwolą ci dogłębnie zrozumieć każdą z nich, zagrożenie, jakie stanowią, oraz ich miejsce w galaktyce. Dostępna jest również oszałamiająca prezentacja miniatur dla każdej frakcji, przedstawiająca ich tak, jak wyglądaliby w bitwie, wraz z opisami narracyjnymi.

Zasady

Pierwsza część zasad podstawowych obejmuje podstawowe zasady gry i zawiera zasady odnoszące się do siedmiu faz gry: fazy dowodzenia, fazy ruchu, fazy psychicznej, fazy strzelania, fazy szarży, fazy walki i Faza morale.

Dodatkowe zasady obejmują również:

- Rozgrywanie misji i proces budowania armii w gotowości, używając wartości mocy lub punktów

- Armie wykute w bitwie i niezwiązane, a także punkty dowodzenia, z których mogą korzystać armie wykute w bitwie

- Role pola bitwy i 11 rodzajów oddziałów, które można włączyć do swoich armii

- Siedem podstawowych strategii, które są uniwersalne i dostępne dla każdej armii w Warhammer 40,000

- Rezerwy strategiczne – możliwość powstrzymania jednostek podczas rozmieszczania, a nawet wysłania ich do oskrzydlenia linii wroga

- Czynności – takie jak podkładanie ładunków wybuchowych, włamanie się do banku danych lub odprawianie rytuału – oraz sposoby ich wykonania (a w niektórych przypadkach zapobiegania)

- Zasady dotyczące elementów terenu, takich jak wzgórza, przeszkody, teren terenu i budynki, w tym cechy terenu i jego wpływ na pole bitwy

- Wskazówki i porady dotyczące przygotowania odpowiedniego pola bitwy pod względem gęstości i rodzaju terenu, rodzaju terenu oraz upewnienia się, że żadna ze stron pola bitwy nie jest uprzywilejowana w stosunku do drugiej

Otwórz grę

Puść wodze fantazji, ponieważ otwarta gra pozwala odtwarzać każdy rodzaj narracji fabularnej lub wyzwania taktycznego, jakie możesz wymyślić, bez żadnych ograniczeń. Ta sekcja koncentruje się na pakiecie misji otwartej wrogości — 12-etapowym przewodniku po przygotowaniu i rozegraniu otwartej gry, aż po zakończenie i wyłonienie zwycięzcy. Obejmuje:

- Wskazówki dotyczące mobilizacji armii, określania misji, tworzenia pola bitwy i wielu innych kluczowych punktów podczas gry

- Trzy niestandardowe otwarte misje gry

Dopasowana gra

Zaprojektowana tak, aby obaj gracze byli na równi, gra dopasowana oferuje obu graczom równe szanse na zwycięstwo, pozostawiając twojemu mistrzostwu w doborze armii i taktyce, aby zapewnić sobie przewagę w bitwie. Ta sekcja zawiera pakiet misji Eternal War Mission Pack — 16-etapowy przewodnik po przygotowaniu i rozegraniu meczu, aż do zakończenia i wyłonienia zwycięzcy. Obejmuje:

- Wskazówki dotyczące wybierania rozmiaru bitwy, mobilizowania armii, określania misji, tworzenia pola bitwy, wybierania celów drugorzędnych i wielu innych kluczowych punktów podczas gry

- 18 specjalnie dopasowanych misji, z których każda została zaprojektowana specjalnie pod kątem rozmiaru rozgrywanej gry: trzy dla Combat Patrol, sześć dla Incursion, sześć dla Strike Force, trzy dla Onslaught

- Cele drugorzędne, zawierające listę 17 różnych celów drugorzędnych, spośród których gracze mogą wybierać, podzielonych na pięć oddzielnych kategorii

Gra narracyjna

Krucjata to nowy sposób grania w gry z serii Warhammer 40,000. Pozwala ci wziąć kolekcję figurek i zabierając je na krucjatę, awansować swoje jednostki w dowolnej liczbie gier przeciwko dowolnej liczbie przeciwników, tworząc własną narrację dla swojej kolekcji figurek, gdy walczą z wrogami na polach bitew 41. tysiąclecia. W grach Crusade będziesz mógł powiększać swoją armię, zdobywać doświadczenie i umiejętności oraz modyfikować broń. Chociaż możesz zacząć z małą grupą niedoświadczonych wojowników, możesz stworzyć elitarną siłę bojową, która jest znana i budząca postrach w całej galaktyce!

Obejmuje:

- Jak zebrać siły Krucjaty oraz jak zdobywają one doświadczenie i awansują na kolejne poziomy w serii gier

- Mechanika równoważenia, która pozwala dwóm siłom Krucjaty, od najbardziej zielonej grupy żołnierzy po najbardziej legendarny oddział braci bojowych, być w stanie rozegrać wyrównaną grę w Warhammer 40,000

- Puste, nadające się do kopiowania karty krucjaty i arkusz rozkazu bitwy do śledzenia twoich sił.

- Cztery tabele Odznaczeń Bitewnych – Cechy Bitewne, Ulepszenia Broni, Siły Psychiczne i Relikty Krucjaty – każda oferuje różne bonusy w grze i efekty, które jednostka zdobyła w licznych zaciętych bitwach

- Tabela Blizn bitewnych dla tych jednostek, które nie wyjdą z bitwy bez szwanku…

- Wskazówki dotyczące przygotowania i rozgrywania narracyjnej gry Krucjata aż do zakończenia, wyłonienia zwycięzcy oraz aktualizacji kart Krucjaty i Porządku Bitwy

- Lista 17 różnych planów, z których gracze mogą wybierać, podzielonych na pięć oddzielnych kategorii.

- 18 niestandardowych misji Krucjaty, z których każda została zaprojektowana specjalnie pod kątem rozmiaru rozgrywanej gry: trzy dla Combat Patrol, sześć dla Incursion, sześć dla Strike Force, trzy dla Onslaught.

Załącznik do regulaminu

Przydatna sekcja referencyjna, która zawiera:

- Komentarz projektanta autorstwa projektanta zasad, Robina Cruddace'a

- Uporządkowana alfabetycznie lista 174 istniejących broni, które korzystają ze specjalnej zasady Blast

- Uporządkowana alfabetycznie lista 22 istniejących miniatur/arkuszy danych, które zyskują słowo kluczowe Samoloty

- Podsumowanie 14 rzadszych zasad/interakcji, które nie często pojawiają się w grach, ale warto o nich pamiętać

- Glosariusz terminów reguł, który zawiera precyzyjne i dokładne definicje 142 oddzielnych terminów reguł, aby pomóc w rozwiązywaniu bardziej złożonych interakcji reguł

Szczegóły produktu
Games-Workshop
9781804571781

Opis

Wiek graczy:
14+
Język:
angielski
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Warhammer 40.000: Core Book

Warhammer 40.000: Core Book

Książka z zasadami do najnowszej edycji!

Napisz swoją opinię
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku