Indeks: 5901549119985
Wydawca: Black Monk
Gloom 2: Ponure Domostwa
Pierwszy dodatek do depresyjno-euforycznej gry pełni życia Gloom.
W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik!
Na czym to polega?
Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty.
Gdy opowiadacie swoje sny, nie wahajcie się dodać im dramatyzmu. Niech Wasze odpowiedzi zainspirują Was do snucia zabawnej, szalonej, groteskowej opowieści…
W moim śnie widziałam PSA, który walczył z WAMPIREM o HAMBURGERA, zaś w tle KOGUT grał na BĘBNACH.
Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Samolot wszak łatwo może się stać śmigłowcem, bo gdy dobre duszki wypowiedziały słowa "lata", "maszyna" i "pilot" to wystarczy tylko dobrze dobrać czwarte słowo, na przykład "wirnik", by sen śniącego odpłynął w zupełnie innym kierunku.
Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe.
Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
Kraina Snów to prosta, urocza i marzycielska gra towarzyska dla od 4 do 10 graczy.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 5901549119985
Wydawca: Black Monk
Pierwszy dodatek do depresyjno-euforycznej gry pełni życia Gloom.
Indeks: 5902020445302
Wydawca: G3
Gra dedukcyjna rodem z opowiadania kryminalnego!
Indeks: 0
Wydawca: G3
Doskonała gra w której "Pokerowa twarz" to klucz do sukcesu!
Indeks: 5901549119824
Wydawca: Black Monk
Humorystyczna gra blefu i najwyższego ryzyka!
Indeks: 5903707560509
Wydawca: Egmont
Bestsellerowa gra w wersji dla najmłodszych
Indeks: 5010994723873
Wydawca: Hasbro
Hit imprezowy dla wygadanych
Wydawca: G3
Kontynuacja bestsellerowej gry imprezowej od której włosy stają dęba.
Indeks: 4001504012083
Wydawca: Schmidt Spiele
Imprezowa gra karciana dla rodziny i znajomych! Jeden wygrywa, wszyscy się bawią!
Indeks: 5900511021202
Wydawca: Trefl
Kto okaże się lepszy w starciu pokoleń?
Indeks: 3558380108375
Wydawca: Rebel
Zagrywaj, licytuj, blefuj!
Indeks: 5902650614345
Wydawca: Rebel
Dwukrotnie trudniejsze wybory i jeszcze odważniejsze decyzje!