- Obniżka

Przednia, zespołowa zabawa dedukcyjna!
Security policy (edit with Customer reassurance module)
Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
Return policy (edit with Customer reassurance module)
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!
Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą!
Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Nowy wariant rozgrywki "Zabójcze zakończenie":
Ten wariant przypomina grę w ósemkę - rodzaj bilardu. Aby wygrać, Twoja drużyna musi nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami i z zabójcą.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na całym świecie!
Dzięki zmiennym układom kart na stole (280 haseł), wielu kartom kluczy (60), które mogą być rozpatrywane na dwa sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków: Obrazki można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
Dwie dostępne role - Szefa i Tajniaka - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
Łączenie losowych obrazków skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.
Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 5902650610835
Wydawca: Rebel
Aluzje i wieloznaczności w wersji dla dorosłych
Indeks: 5902650611184
Wydawca: Rebel
Fantastyczna dwuosobowa gra dedukcyjna
Indeks: 5906395350537
Wydawca: G3
50 strasznych opowieści z całego świata.
Indeks: 8590228083111
Wydawca: Albi
Mała gra, duże możliwośći!
Indeks: 5903707560516
Wydawca: Egmont
Rozbudowana wersja światowego bestsellera!
Indeks: 5904413301837
Wydawca: G3
Gra dedukcyjna rodem z opowiadania kryminalnego!
Wydawca: G3
Kontynuacja bestsellerowej gry imprezowej od której włosy stają dęba.
Indeks: 5901549119985
Wydawca: Black Monk
Pierwszy dodatek do depresyjno-euforycznej gry pełni życia Gloom.
Indeks: 5425016920350
Wydawca: Inny
Czy potrafisz zmontować ROBOTA!?
Indeks: 5902560380743_
Wydawca: Portal
Dobro kontra zło w micie Arturiańskim
Indeks: 810083043739
Wydawca: Rebel
Gra karciana, w której wybuchasz, a potem wracasz do życia, by znowu wybuchnąć!
Indeks: 5906395350148
Wydawca: G3
50 absurdalnych przypadków śmierci opartych na faktach!
Indeks: 5904413300120
Wydawca: G3
Zagadki kryminalne dla każdego!
Przednia, zespołowa zabawa dedukcyjna!