Wydarzenia

Liga Warhammer Speaerhead w Pegazie

Czytaj więcej..

kwietnia 1, 2025  Do  czerwca 30, 2025
Turniej Flesh and Blood Skirmish 12 LIVING LEGENDS

Czytaj więcej..

sierpnia 31, 2025  Do  sierpnia 31, 2025
Turniej Flesh and Blood Super Slam Prerelease BYDGOSZCZ

Czytaj więcej..

września 19, 2025  Do  września 20, 2025
Turnieje prerelease Pokemon TCG Mega Evolution!

Czytaj więcej..

września 27, 2025  Do  września 28, 2025
Turniej Pokemon League Cup w Pegazie

Czytaj więcej..

września 28, 2025  Do  września 28, 2025
Turniej Star Wars Unlimited Store Showdown

Czytaj więcej..

października 4, 2025  Do  października 4, 2025
Turniej Drużyowy Pokemon TCG w Pegazie

Czytaj więcej..

października 11, 2025  Do  października 11, 2025

ZEW CTHULHU: MITY WOJNY

9788364198809
Ocena 

Stań do walki na dwóch frontach

219,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka Prywatności

 

Dostawa

 

Zwroty

Opis

Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć.

Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły. 

 

W Mitach Wojny znajdziecie:

Opis rzeczywistości II wojny światowej oraz okupacyjnych realiów w Polsce: wszystko stworzone z udziałem historyków.

Nowe zawody, archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji.

Mity Cthulhu w nowej — ale jak zawsze przerażającej — postaci.

Instrukcje przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki konspiracyjnej.

Dziesiątki porad dla graczy i Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu.

Osobny, obszerny rozdział o tworzeniu scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej.

Zupełnie nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej serii.

Cztery gotowe do poprowadzenia scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga.

Sanatorium – Scenariusz rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego z prawdą – na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę…

 

Wsi spokojna – Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję. Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii.

Serce z kamienia – Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy, otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają „polskich bandytów” o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym złem?

Wieże Falkemnburga – Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca (Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą, że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy – polskie sokoły, które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej.

Do rozgrywki w Mity Wojny potrzebujesz jedynie Księgi Strażnika (lub dodatkowo Pulp Cthulhu, jeżeli wolisz rozgrywkę w tym klimacie). Dodatek stanowi część serii The Darkest Hour, ale nie wymaga posiadania ani znajomości podręczników z tej linii. Można go też z nimi dowolnie łączyć.

 

Informacje dodatkowe:

  • Format: A4
  • Liczba stron: około 280
  • Wydruk: Kolor
  • Oprawa: Twarda
Szczegóły produktu
Black Monk
9788364198809
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

ZEW CTHULHU: MITY WOJNY

ZEW CTHULHU: MITY WOJNY

Stań do walki na dwóch frontach

Napisz swoją opinię
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 9788364198977

Wydawca: Black Monk

ZEW CTHULHU: TRUPIE ŚWIATŁO

Recenzje: 0

Dodatek Trupie światło i inne mroczne ścieżki zawiera dwa scenariusze do 7. edycji Zewu Cthulhu zbudowane wokół podróżowania samochodem przez prowincję, a także sześć zalążków przygód, które Strażnik może dowolnie rozbudować i rozwinąć.

Cena 109,00 zł
Więcej
Ostatnie sztuki w magazynie

Indeks: 9788396566393

Wydawca: Alis Games

"Achtung! Cthulhu" Podręcznik gracza

Recenzje: 0

Weź udział w Tajnej Wojnie toczącej się w tej ekscytującej pulpowej grze fabularnej, w której groza i szaleństwo lovecraftowskiego kosmicznego horroru przeplata się chaosem i heroizmem II wojny światowej.

Cena 179,00 zł
Więcej
Ostatnie sztuki w magazynie

Śledź nas na Facebooku