

W podręczniku znajdziemy:
Poznaj sekrety Tornado
Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
Przybądź z Europy
To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
Zostań Mistrzem Sztuk Walki
Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki.
Typhoon Village
Nowe Pochodzenia dla graczy.
Cała prawda o pancerzu wspomaganym
Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
Arsenał Eda Rednecka
Ujarzmij maszynę Molocha
Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
Księga Montera
Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera.
Rozwiń swoją profesję
Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki - gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 9788396483218
Wydawca: Portal
"Superment": poł dodatek-pół magazyn, unikatowa pozycja na mapie dodatków do Neuroshimy RPG.
Indeks: 9788394726614
Wydawca: Portal
suplement 05 - Zbiór 52 szkiców przygód!
Indeks: 9788394726669
Wydawca: Portal
Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry
Indeks: 9788394726607
Wydawca: Portal
Rewelacyjna Gra RPG w klimacie postapokaliptycznym!
Indeks: 9788396103116
Wydawca: Portal
Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie Poziom Trudności testu Prowadzenie Pojazdu.
Indeks: 9788396103123
Wydawca: Portal
Przygotuj się na straszne maszyny!
Indeks: 9788394726683
Wydawca: Portal
Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy
Indeks: 9788395409523
Wydawca: Portal
suplement 07 - Podręcznik Gracza do Neuroshimy
Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy