
Indeks: 787790587095
Wydawca: Lucky Duck Games
Dice Throne: Starcie 2 - Mnich vs Paladyn
Stocz pojedynek między dwojgiem bohaterów!
Nadaj nowy kierunek cywilizacji i zapisz się w annałach historii
Popatrz wstecz na przeszłość, na tak olbrzymie przemiany mocarstw. Możesz i przyszłość przewidzieć.
- Marek Aureliusz
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek to gra planszowa, w której od 2 do 4 graczy prowadzi swoje wielkie cywilizacje poprzez dzieje, podbijając nowe tereny, wytyczając szlaki handlowe i wznosząc imponujące miasta i cuda świata.
Rozgrywka rozpoczyna się od przygotowania terenu - na pięknie ilustrowanych kafelkach mapy gracze rozkładają surowce naturalne, barbarzyńców i miasta-państwa. Po wstępnym uporządkowaniu planszy wszystko jest już w rękach graczy - każdy może mieć swój plan na zwycięstwo, ale warunki wygranej będą różnić się w każdej grze w zależności od wylosowanych kart zwycięstwa.
Oczywiście zanim gracze przystąpią do podbojów, muszą wybrać przywódcę, w którego wcielą się podczas rozgrywki. Do wyboru jest 8 liderów - od wodza Azteków, Montezumy, przez rzymskiego cesarza Trajana, aż do regenta Hojo Tokimune z Kraju Wschodzącego Słońca.
Każdy lider zapewnia graczowi unikalne zdolności, które pomogą mu ukształtować świat według swojej wizji. Po dobraniu początkowych misji i zasobów gracze są gotowi do pierwszych podbojów.
Rozgrywka w Sid Meier’s Civilization: Nowy początek toczy się w serii rund, które prowadzą graczy przez dzieje od starożytności do czasów dzisiejszych. Tura gracza skupia się na szeregu działań, czyli szeregu pięciu kart znajdujących się poniżej jego toru działań.
Szereg działań reprezentuje różnorodne dążenia danej nacji, takie jak rozwój nauki, tworzenie kultury czy produkcja militarna. Im karta dalej przesunie się na torze, tym lepszy będzie miała efekt. Ten proces reprezentuje poświęcony czas - karta rozpatrzona z piątego miejsca będzie miała większy wpływ niż karta rozpatrzona z pierwszego miejsca.
Liderzy muszą mierzyć się także z zagrożeniami takimi jak najazdy barbarzyńców. Dzikie hordy najeźdźców mogą zagrozić bezpieczeństwu karawan na szlakach handlowych lub nawet oblegać słabsze miasta.
Gracze szybko przekonają się, że aby osiągnąć zwycięstwo, ważny jest odpowiednio zrównoważony rozwój, który zapewni im zasoby potrzebne do zrealizowania swojej strategii, jak i pozwoli obronić się przed barbarzyńcami i zakusami innych graczy.
Odważne pomysły Gracze będą rozwijać swoje nacje w pięciu dziedzinach za pomocą kart działań. Dzięki kulturze zajmą nowe terytoria i zdobędą surowce, nauka powoduje postęp wskaźnika technologii, dzięki czemu cywilizacja może wynajdywać nowe technologie.
Gracze będą rozwijać swoje nacje w pięciu dziedzinach za pomocą kart działań. Dzięki kulturze zajmą nowe terytoria i zdobędą surowce, nauka powoduje postęp wskaźnika technologii, dzięki czemu cywilizacja może wynajdywać nowe technologie.
Postęp ekonomiczny pozwala na interakcję z miastami-państwami oraz wrogimi miastami poprzez poruszanie karawan, a miejsce karty działania w szeregu określa na jakie rodzaje terenu mogą poruszyć się karawany. Rozwój przemysłu będzie niezbędny, aby założyć nowe miasto lub wznieść cud świata, a gracze, którzy chcą skupić się na podbojach i walce skupią się na kartach z dziedziny wojskowości.
Cel każdej nacji jest jeden - stworzyć najpotężniejszą cywilizację, której pokłoni się cały świat. Jednak, aby tego dokonać, gracze muszą zrealizować odpowiednie zadania z kart zwycięstwa. Każda karta zwycięstwa jest podzielona na dwa cele. Zadaniem graczy jest zrealizowanie jednego celu na każdej karcie zwycięstwa obok mapy.
Kiedy gracz zrealizuje cel, umieszcza jeden ze swoich żetonów kontroli obok karty zwycięstwa na której znajduje się ten cel. Nawet, jeśli gracz nie będzie później spełniał wymagań tego celu, żeton pozostaje obok karty, a gracz nie musi ponownie realizować celu z danej karty. Na początku tury pierwszego gracza, jeśli jakiś gracz zrealizował jeden cel na każdej karcie zwycięstwa, wygrywa grę.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 787790587095
Wydawca: Lucky Duck Games
Stocz pojedynek między dwojgiem bohaterów!
Indeks: 824968211366
Wydawca: Rebel
OFERTA SPECJALNA! Najbardziej wciągająca kolejowa przygoda, jaką kiedykolwiek przeżyliście!
Indeks: 5902560381184
Wydawca: Portal
Powrót mitycznych japońskich stworów
Indeks: 5902560383515
Wydawca: Portal
Zawiera grę bazową Mystic Vale oraz 3 dodatki: Dolina magii, Dolina dziczy i Burza many
Indeks: 5902560384833
Wydawca: Portal
Rozszerzona edycja kolekcjonerska fantastycznej gry Trickerion.
Indeks: 5902650617582
Wydawca: Glass Cannon Unplugged
Postapokaliptyczna gra strategiczna
Indeks: 841333129590
Wydawca: Rebel
Kieszonkowa karciana przepełniona esencją klimatu Władcy Pierścieni R.R. Tolkiena
Indeks: 824968826119
Wydawca: Rebel
14 fantastycznych nacji w walce o przetrwanie
Indeks: 5902259201120
Wydawca: Galakta
Epicka batalia w uniwersum Śródziemia R.R. Tolkiena. OFERTA SPECJALNA
Indeks: 5425016924259
Wydawca: Rebel
Świetna, dwuosobowa wersja kultowej gry "7 Cudów Świata"
Indeks: 5903981079735
Wydawca: Ogry Games
Legendarny pojedynek między herosami z różnych uniwersów!
Indeks: 5902650617643
Wydawca: Lacerta
Wyrusz szlakiem przez argentyńską pampę!
Indeks: 5902560386592
Wydawca: Portal
Dodatek do planszówki o sportowym zacięciu!
Nadaj nowy kierunek cywilizacji i zapisz się w annałach historii