
Indeks: 5902650618657
Wydawca: Rebel
Kutná Hora: Miasto srebra
Historyczna gra ekonomiczna
Nadaj nowy kierunek cywilizacji i zapisz się w annałach historii
Security policy (edit with Customer reassurance module)
Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
Return policy (edit with Customer reassurance module)
Popatrz wstecz na przeszłość, na tak olbrzymie przemiany mocarstw. Możesz i przyszłość przewidzieć.
- Marek Aureliusz
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek to gra planszowa, w której od 2 do 4 graczy prowadzi swoje wielkie cywilizacje poprzez dzieje, podbijając nowe tereny, wytyczając szlaki handlowe i wznosząc imponujące miasta i cuda świata.
Rozgrywka rozpoczyna się od przygotowania terenu - na pięknie ilustrowanych kafelkach mapy gracze rozkładają surowce naturalne, barbarzyńców i miasta-państwa. Po wstępnym uporządkowaniu planszy wszystko jest już w rękach graczy - każdy może mieć swój plan na zwycięstwo, ale warunki wygranej będą różnić się w każdej grze w zależności od wylosowanych kart zwycięstwa.
Oczywiście zanim gracze przystąpią do podbojów, muszą wybrać przywódcę, w którego wcielą się podczas rozgrywki. Do wyboru jest 8 liderów - od wodza Azteków, Montezumy, przez rzymskiego cesarza Trajana, aż do regenta Hojo Tokimune z Kraju Wschodzącego Słońca.
Każdy lider zapewnia graczowi unikalne zdolności, które pomogą mu ukształtować świat według swojej wizji. Po dobraniu początkowych misji i zasobów gracze są gotowi do pierwszych podbojów.
Rozgrywka w Sid Meier’s Civilization: Nowy początek toczy się w serii rund, które prowadzą graczy przez dzieje od starożytności do czasów dzisiejszych. Tura gracza skupia się na szeregu działań, czyli szeregu pięciu kart znajdujących się poniżej jego toru działań.
Szereg działań reprezentuje różnorodne dążenia danej nacji, takie jak rozwój nauki, tworzenie kultury czy produkcja militarna. Im karta dalej przesunie się na torze, tym lepszy będzie miała efekt. Ten proces reprezentuje poświęcony czas - karta rozpatrzona z piątego miejsca będzie miała większy wpływ niż karta rozpatrzona z pierwszego miejsca.
Liderzy muszą mierzyć się także z zagrożeniami takimi jak najazdy barbarzyńców. Dzikie hordy najeźdźców mogą zagrozić bezpieczeństwu karawan na szlakach handlowych lub nawet oblegać słabsze miasta.
Gracze szybko przekonają się, że aby osiągnąć zwycięstwo, ważny jest odpowiednio zrównoważony rozwój, który zapewni im zasoby potrzebne do zrealizowania swojej strategii, jak i pozwoli obronić się przed barbarzyńcami i zakusami innych graczy.
Odważne pomysły Gracze będą rozwijać swoje nacje w pięciu dziedzinach za pomocą kart działań. Dzięki kulturze zajmą nowe terytoria i zdobędą surowce, nauka powoduje postęp wskaźnika technologii, dzięki czemu cywilizacja może wynajdywać nowe technologie.
Gracze będą rozwijać swoje nacje w pięciu dziedzinach za pomocą kart działań. Dzięki kulturze zajmą nowe terytoria i zdobędą surowce, nauka powoduje postęp wskaźnika technologii, dzięki czemu cywilizacja może wynajdywać nowe technologie.
Postęp ekonomiczny pozwala na interakcję z miastami-państwami oraz wrogimi miastami poprzez poruszanie karawan, a miejsce karty działania w szeregu określa na jakie rodzaje terenu mogą poruszyć się karawany. Rozwój przemysłu będzie niezbędny, aby założyć nowe miasto lub wznieść cud świata, a gracze, którzy chcą skupić się na podbojach i walce skupią się na kartach z dziedziny wojskowości.
Cel każdej nacji jest jeden - stworzyć najpotężniejszą cywilizację, której pokłoni się cały świat. Jednak, aby tego dokonać, gracze muszą zrealizować odpowiednie zadania z kart zwycięstwa. Każda karta zwycięstwa jest podzielona na dwa cele. Zadaniem graczy jest zrealizowanie jednego celu na każdej karcie zwycięstwa obok mapy.
Kiedy gracz zrealizuje cel, umieszcza jeden ze swoich żetonów kontroli obok karty zwycięstwa na której znajduje się ten cel. Nawet, jeśli gracz nie będzie później spełniał wymagań tego celu, żeton pozostaje obok karty, a gracz nie musi ponownie realizować celu z danej karty. Na początku tury pierwszego gracza, jeśli jakiś gracz zrealizował jeden cel na każdej karcie zwycięstwa, wygrywa grę.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 5902650618657
Wydawca: Rebel
Historyczna gra ekonomiczna
Indeks: 787790587095
Wydawca: Lucky Duck Games
Stocz pojedynek między dwojgiem bohaterów!
Indeks: 5906395371587
Wydawca: IUVI
Wyjątkowa gratka dla fanów serii Star Realms!
Indeks: 5902259200895
Wydawca: Galakta
Mniejsza edycja wielkiego hitu!
Indeks: 824968211151
Wydawca: Rebel
Bezkonkurencyjna gra familijna z mapą Niemiec!
Indeks: 5902560384833
Wydawca: Portal
Czy znajdzie się godny zastępca legendarnego maga? Przenieś się do fascynującego świata wielkich iluzji, w którym sława i umiejętności liczą się bardziej niż cokolwiek innego. W grze Trickerion: Legendy Iluzji wcielasz się w rolę jednego z wielkich iluzjonistów, dążąc do zdobycia potężnego Kamienia Trickerion i tytułu najlepszego magika. Gra toczy się w...
Indeks: 5902560386578
Wydawca: Portal
Dodatek do planszówki o sportowym zacięciu!
Indeks: 5425016925713
Wydawca: Rebel
Zbuduj cud i zapisz się na kartach historii!
Wydawca: Rebel
Ekskluzywna edycja kolekcjonerska popularnej gry familijnej
Indeks: 5902259206453
Wydawca: Galakta
Odświeżona wersja popularnej gry karcianej
Indeks: 5902560386554
Wydawca: Portal
Dodatek do planszówki o sportowym zacięciu!
Indeks: 5902560383379
Wydawca: Portal
Fenomenalna gra zainspirowana mitologią Majów.
Indeks: 5060504869942
Wydawca: Inny
Podbij morze przy użyciu steampunowych maszyn!
Nadaj nowy kierunek cywilizacji i zapisz się w annałach historii