- Obniżka

7 rozszerzeń do plansz podstawowych!
Polityka Prywatności
Dostawa
Zwroty
Wojny z najeźdźcami stały się w Twoim kraju bardziej regularne niż posiłki poddanych i chyba wreszcie zwróciły uwagę zagranicy. Wysoko urodzeni baronowie i książęta wysyłają swoich dyplomatów, by zaoferować Ci chrześcijańską pomoc - pomoc, rzecz jasna, na kredyt. Czy okażesz się wystarczająco silny i zdeterminowany, aby ją przyjąć i wykorzystać? Może się okazać, że nie tylko zdołasz się obronić, ale i wzrosnąć w siłę i, kto wie, może kiedyś będziesz mógł myśleć o koronie?
Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów to dodatek przenoszący nas w czasy X wieku i burzliwych losów państwa Franków. Reprezentując jeden ze szlacheckich rodów i operując na mechanice zarządzania robotnikami, staramy się poprowadzić naszą frakcję do dominacji nad pozostałymi. Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów jest dużym dodatkiem, zawierającym nie tylko więcej kart mieszczan, najeźdźców czy paladynów, ale przede wszystkim aż 7 rozszerzeń do podstawowej planszy (4 do plansz graczy, 2 do planszy głównej i 1 do rozgrywki jednoosobowej), a także wcześniej nieznane karty. Dzięki temu będziemy mogli wykonywać nowe akcje, takie jak zaciąg, negocjacje czy werbunek. Przy ich wykonaniu kluczowym stanie się nowy atrybut - dyplomacja.
Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów wnosi do gry kilka zmian w przygotowaniu. Od teraz, dzięki nowym kartom paladynów, przy każdym wyborze paladyna będziecie podnosić nie 3, a 4 karty, z których jedną odrzucicie na stałe do pudełka. Z kolei karty dekretów, które nie znalazły się na planszy głównej, podzielicie między sobą. W ten sposób każdy z Was będzie miał do spełnienia jeden sekretny dekret, każdy też otrzyma jedno rozszerzenie do swojej planszy, dzięki czemu na końcu gry będzie mógł indywidualnie punktować.
Przed Wami otwierają się szerokie możliwości dzięki czterem nowym akcjom. Na planszy głównej znajdą się odkryte karty zaciągu, na których będziecie mogli umieszczać robotników, podobnie jak w przypadku kart królewskich łask. Tych robotników nie odzyskacie jednak na końcu rundy, ale dopiero po wykonaniu akcji zaciągu i zabraniu do siebie konkretnej karty. Z kolei akcja dyplomacji umożliwi Wam wykonanie w imieniu szlacheckich rodów jednej z dwóch innych akcji: powierzenia lub werbunku.
Wybierając powierzenie lub werbunek, otrzymacie karty dyplomacji, by w zależności od wyboru, użyć ich na dwa sposoby. Decydując się na powierzenie, karty negocjacji umożliwią Wam wykonanie innych akcji, ale bez ponoszenia ich standardowych kosztów. Z kolei wybierając werbunek, karty negocjacji będziecie kompletować w zestawy, by za każdy z nich otrzymać do 9 PZ na końcu gry.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 5902560380187
Wydawca: Portal
Zaimponuj królowi wznosząc niezwykłe i imponujące budowle.
Indeks: 5902560387261
Wydawca: Portal
Rozbuduj kopalnie i pokonaj swoich przeciwników!
Indeks: 8058269031329
Wydawca: Inny
Gra karciana o obronie twierdzy.
Indeks: 0
Wydawca: 2 Pionki
Gra podstawowa i dwa rozszerzenia: Mokka & Bakszysz i Listy & Pieczęcie
Indeks: 5907628970706
Wydawca: IUVI
Wyjątkowa gratka dla fanów serii Star Realms!
Indeks: 5902650618305
Wydawca: Rebel
Rzuć kośćmi i tchnij życie w Marsa
Indeks: 5902650617070
Wydawca: Rebel
Czy w obliczu nadciągającego horroru zaufasz swoim towarzyszom?
Indeks: 5907628970713
Wydawca: IUVI
Wyjątkowa gratka dla fanów serii Star Realms!
Indeks: 5902650619494
Wydawca: Rebel
Pracowity jak (superinteligentna) pszczółka!
Indeks: 5902560384611
Wydawca: Portal
Wariant dla pięciu graczy i 3 moduły zmieniające oblicze rozgrywki
7 rozszerzeń do plansz podstawowych!