- Obniżka

Gra niezwykle finezyjnych dylematów.
Polityka Prywatności
Dostawa
Zwroty
mprezówka gwarantująca burzliwe rozmowy przy stole i wrażenie graniczące z pewnością,
że w tej grze NIE MA LEKKO xD!
Gracze wcielają się w role. Można zostać Detektywem lub Świadkiem. Detektywi współpracują, żeby odnaleźć właściwe słowo. Świadek jest jedyną osobą, która zna słowo i daje Detektywom wskazówki. Dzięki nim muszą odgadnąć, o które słowo chodzi. Trudność polega na tym, że Świadek porozumiewa się z Detektywami tylko za pomocą kart dylematów.
W tej rozgrywce, świadek musi naprowadzić Detektywów na słowo: THOR. Jako podpowiedź posłuży mu widoczna karta dylematów: Gwiazdka z nieba czy Spadająca gwiazda. Wybiera: Gwiazdka z nieba.
Detektywi widząc, co wybrał Świadek, decydują, które karty słów odrzucić. Muszą odłożyć co najmniej jedną. Po burzliwej dyskusji odrzucają słowo: Komar. Świadek upewnia się, że właściwe słowo nadal jest na stole, a następnie dobiera kolejną kartę dylematów. W ten sposób rozpoczyna drugą rundę gry.
Świadek dobrał kartę: Winda czy Drabina sznurkowa. Po głębokim zastanowieniu się wybiera słowo: Winda. Detektywi odrzucają tylko słowo: Mount Everest.
Świadek ogłasza, że poszukiwane słowo nadal jest na stole i zaczyna rundę trzecią - dobiera kartę dylematów: Mokry czy Suchy. Decyduje się na słowo: Suchy. Świadkowie mają nie lada problem, ale po dyskusji odrzucają słowa: Woda mineralna i Śmietanka. Świadek informuje ich, że poszukiwane słowo jest w grze.
Następnie dobiera kartę dylematów, rozpoczynając rundę czwartą. Na dobranej karcie widzi dwa warianty: Zespół pop czy Zespół punkowy. Zdecydowanie wybiera: Zespół punkowy. Detektywi po namyśle odrzucają: Pokemony i Bułeczka cynamonowa. Świadek ogłasza, że słowo nadal jest na stole i przechodzi do piątej - ostatniej rundy gry.
Świadek dobiera kartę dylematów: Superbohater czy Strażnik. Decyduje się wskazać na słowo: Superbohater. Teraz Detektywi muszą pozostawić na stole jedno słowo, które ich zdaniem jest rozwiązaniem. Po burzliwej dyskusji wybierają: THOR. Udało się! Gra zakończona zwycięstwem!
Teraz przechodzimy do kolejnej rozgrywki,
ponieważ każdy chciałby sprawdzić się w roli Świadka.
W tej grze wszystko jest możliwe!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Indeks: 5907732314595
Wydawca: G3
Gra dedukcyjna rodem z opowiadania kryminalnego!
Indeks: 5906395350148
Wydawca: G3
50 absurdalnych przypadków śmierci opartych na faktach!
Indeks: 3558380108290
Wydawca: Rebel
Nowe spojrzenie na grę w kółko i krzyżyk
Indeks: 6416739537030
Wydawca: Inny
Wojna płci...na zabawnie.
Indeks: 5902719470127
Wydawca: Nasza Księgarnia
Negocjacje, krzyki i gwar jak na targu!
Indeks: 5904261032006
Wydawca: Rebel
Wyjątkowy zestaw, który rozbudzi wszystkie Twoje zmysły!
Indeks: 5906395350520
Wydawca: G3
50 strasznych opowieści ze świata superbohaterów.
Indeks: 810083043739
Wydawca: Rebel
Gra karciana, w której wybuchasz, a potem wracasz do życia, by znowu wybuchnąć!
Indeks: 5905669520034
Wydawca: Kojar
Trzecia edycja gry imprezowej dla miłośników czarnego humoru
Indeks: 5901549119985
Wydawca: Black Monk
Pierwszy dodatek do depresyjno-euforycznej gry pełni życia Gloom.
Indeks: 5905669520133
Wydawca: Kojar
Trzecia część gry dla miłośników prawdziwie czarnego humoru.
Gra niezwykle finezyjnych dylematów.