Wydarzenia

Liga Warhammer Speaerhead w Pegazie

Czytaj więcej..

kwietnia 1, 2025  Do  czerwca 30, 2025
Turniej Flesh and Blood Skirmish 12 LIVING LEGENDS

Czytaj więcej..

sierpnia 31, 2025  Do  sierpnia 31, 2025
Turniej Flesh and Blood Super Slam Prerelease BYDGOSZCZ

Czytaj więcej..

września 19, 2025  Do  września 20, 2025
Turnieje prerelease Pokemon TCG Mega Evolution!

Czytaj więcej..

września 27, 2025  Do  września 28, 2025
Turniej Pokemon League Cup w Pegazie

Czytaj więcej..

września 28, 2025  Do  września 28, 2025
Turniej Star Wars Unlimited Store Showdown

Czytaj więcej..

października 4, 2025  Do  października 4, 2025
Turniej Drużyowy Pokemon TCG w Pegazie

Czytaj więcej..

października 11, 2025  Do  października 11, 2025

Klask 4

Ocena 
  • Bestsellerowa, magnetyczna gra zręcznościowa w nowym wydaniu - dla czterech osób!
399,00 zł
Brutto
Ilość
Przedsprzedaż

 

Polityka Prywatności

 

Dostawa

 

Zwroty

Opis

Gracze sterują swoimi popychaczami za pomocą trzymaczy i uderzają w pomarańczową kulkę przesuwając ją po całej planszy. Nie ma podziału na tury graczy, każdy może poruszać się w dowolnym momencie. Celem w grze jest pozbawienie punktów przeciwników poprzez umieszczenie kulki w bramce przeciwnika. Należy być jednak ostrożnym, aby nie stracić kontroli nad popychaczem lub, aby nie wpadł on do bramki gracza, ponieważ to pozbawi gracza punktów. Można używać pomarańczowej kulki do poruszania przeszkadzaczy, jednak należy uważać - kiedy dwa przeszkadzacze przyczepią się do popychacza gracza, straci on jeden punkt. 

Gra kończy się, kiedy jeden z graczy straci wszystkie punkty i jego znacznik znajdzie się na pozycji "0". Gracz, który będzie miał najwięcej punktów - wygrywa!
 
"Klask 4" można grać również w dwuosobowych drużynach. Drużyny siadają po przeciwnych stronach planszy. Zasady gry są takie same jak w rozgrywce dla czterech graczy z poniższymi wyjątkami:

- drużyny mają po 10 punktów (każdy z graczy po 5); za każdym razem kiedy gracz wywoła sytuację, która oznacza utratę punktu, odejmuje jeden punkt na swoim torze punktacji; kiedy jeden z graczy nie ma już punktów, odejmuje się punkty na torze drugiego gracza z drużyny

- kiedy jedna drużyna straci swój ostatni punkt gra się kończy; wygrywa drużyna, która nadal ma punkty na koncie

 
ZAWARTOŚĆ:
  • plansza Klask (średnica: około 500 mm)
  • 4 magnetyczne popychacze
  • 4 magnetyczne trzymacze
  • 4 znaczniki punktów
  • 7 białych przeszkadzaczy (w tym 2 zapasowe)
  • 3 pomarańczowe kulki (w tym 2 zapasowe)
  • woreczek do przechowywania elementów
  • instrukcja
Szczegóły produktu
Rebel

Opis

Czas gry:
15 minut
Od ilu graczy:
2
Do ilu graczy:
4
Wiek graczy:
10+
Język:
polski
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Klask 4

Klask 4

  • Bestsellerowa, magnetyczna gra zręcznościowa w nowym wydaniu - dla czterech osób!
Napisz swoją opinię
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku