Noc Erpegów czyli gry fabularne w Grajkoniku i Pegazie
Od : sobota, października 12, 2024 at 19:00:00
Do : sobota, października 12, 2024 at 23:59:00
Venue :
Bilety
Wstęp Noc Erpegów vol. 7 Sesja Obcy | zł25 | ||
Wstęp Noc Erpegów vol. 7 Sesja Wilkołak Apokalipsa | zł25 | ||
Wstęp Noc Erpegów vol. 7 Sesja Zew Cthulhu | zł25 | ||
Wstęp Noc Erpegów vol. 7 - WSTĘP OGÓLNY (Twoja ekipa / granie z innymi Mistrzami gry) | zł25 | ||
Zapraszamy serdecznie na naszą cykliczną imprezę erpegową!
Jak to działa:
albo zapisujecie się na jedną z sesji naszych super mistrzów gry
albo deklarujecie sami poprowadzenie sesji, dołączenie się do znajomej grupy!
Na miejscu czekają na Was 2 klimatyzowane sale z pełnym zapleczem kuchennym (kuchenka/lodówka/zmywarka/express do kawy itd)
Przekąski i kawa/herbata w cenie!
Klimatyczna, historyczna przestrzeń z ludzmi współdzielącymi Waszą pasję bez gapiów/głośnej muzyki itd!
Opisy proponowanych sesji:
1.
Punkt wyjścia brzmi znajomo - frachtowiec odbiera sygnał SOS pośród kosmicznej pustki. Rydwan bogów to kompletny scenariusz filmowy do systemu Obcy Gra fabularna. Ma zapoznać graczy z mechaniką, jednocześnie zabierając ich w ekscytującą i przerażającą przejażdżkę w przestrzeń kosmiczną, gdzie nikt nie usłyszy ich krzyku. Przygodę przewidziano dla 3-5 graczy oraz MG. Czas trwania to około 4-5 godzin.
2. “Duchowe trzęsienie ziemi” wstrząsnęło okolicą sennego miasteczka w Stanach Zjednoczonych. Poczuła go niedawno uformowana wataha niedoświadczonych Garou. Ktoś lub coś zaburza naturalny porządek świata zadając rany Gai, w której obronie stoją Wilkołaki. Czy czujesz ogarniający Cię szal? Ruszaj razem z watahą, rozwiąż tajemnicę, broń Gaję, bo bez niej nie ma przyszłości dla nikogo.*
3. "Gdy wszystko wydawało się ciche i spokojne budzi Cię odgłos wybuchu. A przynajmniej tak się to Tobie wydaje. Gdy otwierasz oczy dostrzegasz, że jesteś w miejscu, które wydaje Ci się znajome a jednocześnie nie potrafisz przywołać z niego żadnego wspomnienia. Widzisz wokół siebie ludzi, których twarze zdajesz się kojarzyć ale nie jesteś w stanie przypisać ich do imion czy nazwisk. Gdy dostrzegasz martwą osobę na środku pokoju zaczynasz się denerwować, zwłaszcza, że w tym momencie ktoś zaczyna dobijać się do drzwi.."
-------
Gracze wcielą się w rolę osób, których zadaniem będzie znalezienie odpowiedzi na pytania kim są, gdzie są oraz co się tutaj dzieje. Choć może nie niektóre pytania lepiej nie znaleźć odpowiedzi.
System: Zew Cthulhu
Triggery: strach, śmierć, szaleństwo
Ogólnie większość da się dostosować. PoprWiek: 16+
Liczba graczy: do 5 osób.
Czas gry: ok 4 godzin.oszę graczy aby na początku sesji zaznaczyli ewentualne tematy tabu.